Dobry kaseton reklamowy musi być w pierwszej kolejności efektywną reklamą. Wydaje się, że to truizm i oczywistość, ale czasami takie na pozór jasne kwestie gdzieś umykają twórcom treści marketingowych. Poza tym kaseton taki jest tworem technicznym, a więc musi zostać zbudowany w określony sposób. Generalnie na rynku dostępne są dwa typy tego rozwiązania. Pierwszy to kaseton jednostronny, gdzie grafika zostaje umieszczona na przodzie konstrukcji. Drugi to kaseton dwustronny, zwany w branżowym żargonie semaforem.

W tym wariancie grafika znajduje się po obu stronach konstrukcji. Jeśli chodzi o zastosowane materiały, używa się najczęściej profili aluminiowych o różnych wymiarach, a także ocynkowanej blachy. Wzięciem cieszą się także płyty PMMA, czyli pleksiglas. Elementy metalowe spawane są techniką Mig/Tig, co owocuje znaczną wytrzymałością. Tworzywa sztuczne, w tym pleksiglas, spaja się wysokiej jakości klejami montażowymi. Części boczne kasetonów blaszanych można też pokryć lakierem proszkowym.

www.opryski.net.pl